Nicco - Plugg

WOHOOOOOW nu ska jag plugga! Har längtat hela veckan på att det ändligen skulle bli dagen innan matte- och samhällsprov och engelskaredovisning så att jag kan råplugga sista timmarna!! :D

Prioriteringslista:

1. Samhäll (Regring och riksdag) - Har rätt bra koll på det med det är förbenat mycket, så måste nog läsa det några gånger i alla fall...

2. Matte (Andragradsfunktioner) - Har rätt bra koll på det med, i alla fall G/VG-uppgifterna. Nu är det ju bara så att det råkar vara MVG-prov imorgon... Och jag vill ha MVG...

3. Engelska (Engelsktalande länder) - Har ingen koll alls men de andra som har gjort det sa att det inte var så svårt så jag tänkte hellre sUpEr-Rå-pLuGga imorgon bitti så att jag har det färskt i minnet.

                                                                                                                     

Hoppas inte jag har glömt något, heh...

Vi ses på andra sidan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0