Petra- A sleepless night

Har jag fått någon somn inatt? Nej, knappast...

Igår fick jag svaret som gjorde att jag idag, 10 timmar senare, vet precis vad kärlek är...
Allt jag beskrev va tecken på kärlek, jag var bara rädd för att tro på det, rädd att det inte var känslor tillräckligt starka... men vet ni va? Jag var uppenbarligen kär...
När det till och med föll tårar ner för min kind, så vaknade jag ur någon slags koma. Hur är det man brukar säga, man vet inte vad man har förän man har förlorat det... tyvärr är det nog så...

Men, det känns ganska surt och veta att man gått här och letat efter kärlek sen gud vet när, och bara hoppats på att det ska dyka upp mer, när det egentligen fanns där hela tiden... bara jag trodde på det...
ah, jag är såååå matt...
känner mig helt tom...
förutom mitt "förflutna" är jag ingen...

Jag är nog en sån person som avgudar kärleken, men som samtidigt fruktar den. Jag vågar inte tro på den, och är rädd att när jag väl hittar den så gör den mig illa... och det är precis vad den har gjort....
Jag vågar inte älska någon, för jag vet hur ont det gör att förlora kärleken, och nu har det hänt igen...
Få bli celibat ett par år nu, om inte hela livet... XD
Nej, nej... det blir en matchmaking sajt helt klart! Där ska man väl kunna hitta kärleken igen? Eller vad tror ni?

Mina sista ord innan jag bryter ihop så vill jag bara säga till er som tvekar, att kör fulll ut! Jag va dum att vänta, allt för länge, och att han ens fanns där så länge är något som är ytterst ovanligt... han är unik...
Tyvärr har allting gott ett slut, men att bli "utbytt" eller inte ens testa eller ännu värre blivit utsatt för någon som är otrogen, är inget slut man väljer. Hellre då att gnistan slocknar, så att båda känner det samma...

Nu är ljuset släckt gott folk i alla fall... så nu vet ni... nu vet ni... :(

Får väl avsluta med att tacka, för den här killen får en verkligen att känna en speciell, och även fast det gör ont att se alla spår av honom, så önskar jag han lycka till...


USCH vad öppen jag är mot er alla, men vet ni vad? Jag kan kanske lära er där ute med mina misstag så att bni slipper göra dem samma... sen, behövde jag få lätta på mitt hjärta, få sopa igen alla sår...

Nu ska jag iväg till skolan, känns måttligt motiverande... går till 16.30 en fredag lixom... -.-
Händer något skoj ikväll? :)

kramar från den idag lite deppiga

Petra

Kommentarer
Postat av: Nicco

;( <3

2010-02-05 @ 08:56:12
URL: http://plenis.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Jag tycker att den var jättebra :)

2010-02-05 @ 10:58:22
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Lizen

<3

2010-02-05 @ 12:48:50
URL: http://plenis.blogg.se/
Postat av: Elin

:( <3

2010-02-05 @ 16:44:19
URL: http://plenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0