Elin - Sleepover

Har precis kommit hem från skolan svettig och allmänt ofräsch ;) Efter gymnastiken åkte jag och Amanda in till stan för att byta en BH som jag köpte igår. Bytar den och går ner och Amanda håller i en ubersnygg kavaj som jag också bara var tvungen att prova :) Vilket slutade att jag blev 200 kr fattigare och en kavaj rikare :D.

Efter stan åkte vi vidare till maxi för att "storhandla" ;) Haha, nää, Amanda skulle handla naturgodis och juice och jag skulle inte handla någonting men det går inte att komma ut från maxi utan något. I min maxi påse fanns det risen, choklad, tandkräm och tvål. Önskar att man hade kunnat tvätta bort allt man stoppar i sig. Skulle inte det varit bra?

Tog i alla fall bussen hem klockan fyra och nu sitter jag här och väntar på att klockan ska gå för att sen ska jag göra mig iordning och sen vid sju ska jag gå till Ida. IT`S TIME FOR A SLEEPOVER PARTY :).

( ska se om jag kan låna idas kamera och ta fotto på mina inköp för att ni också ska kunna se dem :P)

nu är det dags
hejsvejs nu går jag och duschar :)

Ha en bra fredagskväll:)
kramisar

Kommentarer
Postat av: amanda

elin, du är inte alltid snäll.. (A)

2010-01-15 @ 19:04:19
URL: http://amaandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0