Elin -

Jag har inte så mycket att skriva om egentligen. Ville bara lägga in ett litet inlägg! :).

Höll på att fixa med min samhällsredovisning och den är inte riktigt klar än men det ska den bli innan klockan nio ikväll då johan falk börjar. Har också tittat på one tree hill säsong 6 för att vila huvudet lite från allt fakta om rädda barnen.


Att läsa om rädda barnens arbete har verkligen varit jätte intressant och förhoppningsvis har jag fått ihop en intressant redovisning. Jag tycker att alla ska läsa lite om rädda barnen och om vad de gör för någonting för att få en inblick på hur det kan vara i land runt om i världen.

Nu så ska jag ta och göra klart det sista och sen är det dags för mat.

Haft en bra söndag?
Kramisar
Elin

Kommentarer
Postat av: Ni känner inte mig ;P

Är det meningen att ert blogg-namn ska låta som "penis" ? Haha :P

Inget illa menat ;D

2010-01-17 @ 19:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0