Elin - -12 grader och jag går ut i leggings

Hur knäpp får man vara om man går ut i bara leggings, t-shirt och vinterjacka när det är tolv minus? Jo svaret på den frågan är att man är knäpp, super knäpp. Att man inte kollar termometern innan man går ut då man vet att det är snöigt och det varit kallt innan på dagen. Haha, det misstaget gjorde jag i alla fall. När jag kom hem hade jag absolut ingen känsel kvar i benen så det blev att hoppa direkt in i duschen och värma upp dem :). Haha

Amanda och jag har i alla fall haft jätte roligt idag. Först blev det våfflor med sylt och sen blev det lite one tree hill och sen var det raka vägen ut i pulkabacken. Efter ett tag ute i snön var vi helt snöiga och kalla så det fick bli raka vägen hem. Vi grävde ner oss i varsin soffa under en massa filtar och stora kuddar och fortsatte att titta på one tree hill :).

Inte så händelserik dag men mysigt.

Nu ska jag gå och lägga mig och försöka sova =)

Haft en bra dag?
Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0