Elin - 17 januari 2010

Då var det redan söndag. Har redan gått i skolan i en vecka och det är fullt upp med läxor och prov.
Igår var jag hemma hos Mandis  Pandis och tittade på pojken i randig pyjamas vilket är en jätte sorlig film men som bevisar att alla människor är likadana. En film som är värd att se! och så tittade vi lite på one tree hill eftersom jag och Amanda är de största one tree hill geeksen som finns tror jag. Haha x). 

Idag ska jag skriva klart min redovisning i samhällskunskapen om Rädda Barnen och sen bara ta det lungt, äta upp det sista godiset som blev kvar sen igår. 

Vad ska ni hitta på idag?

Dagens..

Humör:  Trött men glad
Plus: vännerna
Minus: skola imorgon
Kläder: min flanell pyjamas och morgonrock
Frisyr: inbakad fläta blandat med hästsvans
Hur är ditt liv: Rätt så bra faktiskt
Ont: ingenstans faktiskt
Vill ha: sommar
Planer: plugga och titta one tree hill
Dagens drog: one tree hill låtarna
Dagens måste: städa mitt rum
Händelse: -
Saknad: pappa
Önskan idag: att min redovisning i samhällen blir bra
Ser fram emot: vecka 15

Jag och Amanda på backen i sommras

Ha en bra söndag mina vänner 
Kramisar
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0