Elin - bbhedfbvksvnwljws,ns

snö, snö, snö och åter snö. Jag som verkligen trodde att det höll på att bli vår nu, men icke sa nicke. Just nu härjar det en snöstorm utanför våra dörrar! Kallt och blött är det och jag tror att en dag som denna vill nog alla bara ligga i sin säng eller i soffan under varma filtar och täcken och sova och titta på film.

Angående provet idag så gick det ganska bra om jag lyckats svara rätt på frågorna. hehe.. jag är alltid sån som skriver på alla frågorna men har ingen aning om efter vad jag skrivit eller hur. Är det bra eller dåligt? Mest dåligt tror jag :P
resten av dagen hade vi två "inställda" lektioner (eget arbete) så vi flyttade fram matten för att slippa tre timmars håla :P.

Kom i alla hem för två timmar sedan och sen dess har jag fikat med lillasyster och pratat med mamma :).

Mitt kusinbarn Isabelle ska få en liten lillasyster. Det var beräknat att den lilla krabaten ska komma idag men man vet ju aldrig. Vill kanske ligga kvar och gotta sig lite till:) Önskar dem i alla fall lycka till <3

 om en timme ska jag kila iväg och jobba (städa) och är inte alls sugen på att bege mig ut i all snö och dessutom komma till ett tomt mörkt hus där man inbillar sig en massa barn som skrattar och skriker. Är det inte läskigt att man hör skratt och skrik fast det inte är någon där. Usch..


Den lilla ödlan som blev vår kompis under veckan vi var på kreta

Kramisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0