Elin - 星期六 - lördag

早晨我们所有的读者!你今天是如何?
今天是星期六,我觉得超级好。采取了合理的时间睡觉,刚吃一个橘子和新鲜出炉的卷好早餐!

今天,我不知道该怎么做。再增加阿曼达会,看看罗宾逊如果她只是想回答我的SMS。 ;)。直到她回应我的大清理自己的房间(这将需要一段时间)。所以,做足够了,如果我的飞行今晚应该做好准备。

如果您发现任何有趣的今天?
有一个很好的
拥抱
埃琳









(kände för att skriva på kinesiska hehe, vet dock ej om det blev helt rätt, men det lär vi väll märka om den är någon av er som kan kinesiska)
Så här blev det i alla fall på svenska)

Godmorgon alla våra läsare! Hur är det med er idag?
Idag är det lördag och det känns mega skönt. Tog en lagom lång sovmorgon och har precis ätit en god frukost med apelsin och nybakta frallor!

Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra. Antaligen kommer Amanda hit och tittar på robinsson om hon bara vill svara på mitt sms. ;). tills hon svarar ska jag storstäda mitt rum (det lär ta ett tag). Så behöver nog sätta igång med direkten om jag ska bli klar till ikväll.

Ska ni hitta på någonting roligt idag?

Ha det bra 
Kram

(förresten så använde jag www.ordlista.se för att översätta)

 


Kommentarer
Postat av: anna

Sv: jaha! Vad bra :D

2010-01-30 @ 15:20:42
URL: http://annakallasjag.blogg.se/
Postat av: Ida

Kollade på Google translate:



Morgon alla våra läsare! Hur du idag?

I dag är det lördag, jag känner super bra. Antagit en rimlig tid att sova, bara äta en apelsin och nybakat rulla en god frukost!



Idag vet jag inte hur man gör. Amanda kommer att höjas ytterligare för att se Robinson om hon bara ville svara på mina SMS. ;). Tills hon svarat på min stora städa sitt rum (detta kommer att ta lite tid). Så, nog om jag skulle vara redo att flyga ikväll.



Om du hittar något intressant i dag?

Det finns en bra

Kram

Elena



Hahaha ;'D

2010-02-01 @ 15:24:29
URL: http://plenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0