Elin - Målade naglar 23.00

Mina naglar är fixade igen och denna gången blev det verkligen superdåligt. Kladdigt och allt, tänkte att jag skulle ha små söta nagelsmycke vilket det blev med men inte så värst piffigt x) Specielt inte om de trillar av nu undernatten som de brukar göra. Det är superstörigt. Ett ilandsproblem ( det heter det va?) jag vet men just nu har jag inget annat att klaga på :P. Hihi. Skulle egentligen sovit för längesedan men eftersom naglarna inte torkat få jag sitta uppe och vänta. Sålänge tittar jag på ett avsnitt av scrubs.  

Imorgon börjar jag 08.10 så det är att gå upp i ottan redan klockan sex usch fy och blää men som tur är det snart fredag. haha. Shit, jag har gått i skolan i två dagar och längtar redan efter helg :).

Nu ska jag gå och se ifall det går och föna naglarna torra haha för nu orkar jag knappt hålla ögonen öppna :P

(tänk om man hade kunnat måla naglarna så utan att det kladdar :P)

Natti Natti mina små läsare  <3
Kramisar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0