Elin - mimmipiggpyjamas

Godmorning al my friends

Sitter fortfarande nerburrad i soffan i min mimmipigg pyjamas och min gosiga lila morgonrock. Håret står åt alla håll och kanter så om jag gått ut hade de flesta nog trott att jag varit med om en elchock ;) Men ibland kan det faktiskt vara riktigt skönt att bara strunta i hur man ser ut och bara vara.

Än så länge har det inte blivit något plugg, får se ifall jag orkar senare idag/kväll. I alla fall så hämtar Sossos mamma mig klockan fyra för jag och sosso ska gå på yoga för första gången! Ska bli riktigt spännande och roligt!

Nu ska jag gå och hjälpa mamma innan hon får spader på mig.

ha en bra söndag
kramisar


Kommentarer
Postat av: ☆彡 Ultimate Sweets

Jaha, okej. Men då är du riktigt bra på det. Kände en tje förut som också var väldigt duktig på ritning och hon hade hållt på med det sen länge med. :)

2010-01-31 @ 13:43:24
URL: http://ultimatesweets.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0