Elin - trött av att shoppa

Tvål. torrschampo, nagelfilar, toffsar, diadem, klämmor,björnborg nessesär, deodorant, kollegieblock, choklad, scraapbook grejer, kalender, pennskrin, tuggummin, dirty dancing, en full dag med människor och en massa ljud gör en trött. Har i alla fall haft en jätte trevlig dag med Johanna och Lizi på gekås. 

Ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lungt och titta på robinsson och dirty dancing. Ska kanske ta och göra en ansiktsmask för har en massa som bara ligger i lådan. Får se hur det blir.

Har äntligen tagit tummen ur ... och köpt mig en kamera. Eller jag har bett pappa köpa en nu när han är i kosovo eftersom han får rabatt. Pappa kommer hem vecka sex tror jag och då har han förhoppningsvis den med sig hem! Då kommer det komma upp fler bilder här på bloggen, vilket kommer bli roligare då.

Vad har ni hittat på en lördag som denna?
Kramisar


Kommentarer
Postat av: Pernilla

TAck! haha har man inget å göra så får man ju vara lite kreativ hahhaha

2010-01-23 @ 21:00:41
URL: http://pernillabolwede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0