Ida - Hur bra känner du egentligen din kompis?

Hur bra känner du egentligen din kompis?

Jaow, hur många rätt har jag egentligen om mina vänner? Nuså mina vänner, nu har det blivit dags för ett test. Weii! Fritt fram för alla som vill använda testet till att se hur bra de känner sina vänner.
Vad sägs Petra, Lizi, Elin, Nicco och Sosso...är ni på att checka hur många rätt jag hade? ;D
Här kommer i alla fall de tre första frågorna med svar:

1. Vilket är din kompis favoritgodis?
Detta är en mycket svår fråga eftersom att det mesta ur godisskålarna brukar slukas snabbt i vårt sällskap, haha. Förutom det är det chips som gäller, med sourcream and onion såklart!
Petra:  Lakris, utan tvekan. Hon är i princip beroende av det och tuggummi :P
Lizi:     Ser precis framför mig den typiska godisskålen när Lizi handlat godis, men vet inte vilket
           favoriten är. Vingummi? Eller sådana där sura remsor, kanske lakrisbalkar eller vad de nu heter,
           men är inte säker. Lysemelk? Sådana där små avlånga pluppar i rosa och orange med pulver i?
Elin:     Konstigt godis! :D I alla fall när vi var små, haha. Godis i form av pizzor och så tihi. Annars är
           popcorn en stor favorit. Hallon/lakris-skalle?
Nicco:  Oj, klurigt! Hon är inte den som äter så mycket godis, kanske någon liten chokladbit eller så. Lite
           av varje. Köpte alltid ess och banana skids när vi var mindre, eller så var det Elin. Ojoj, jag
           börjar nog bli lite senil… ;S
Sosso: Pimpim?

2. Hur många syskon har din kompis?
Petra:  Ett, en lillebror.
Lizi:     Två vuxna storebröder.
Elin:    Två småsystrar.
Nicco:  Tre, två småbröder och en lillasyster.
Sosso: Ett, en lillebror.

3. Har hon/han något andranamn?
(Obs! Fusk att använda hitta.se/eniro.se/birthday.se och liknande sidor.)
Petra: Chatrine. Eller hur man nu stavar till det…
Lizi:    Ja, Ingrid har jag för mig. Sweet!
Elin:    Ja, Anna.
Nicco: Ja, Viktoria. (Smått osäker på stavning…kanske stavas med C istället för K?)
Sosso: Elenora eller något sådant, om inte det nu inte bara var ett namn hon hade velat ha förståss, är inte säker.

Näe, nu är det nog sovdags för mig!
Sov gott allihop, resten av svaren kommer imorgon eller senare i veckan ;]


Kommentarer
Postat av: Nicco

Hihi, godiset var rätt, fast du missade saltlakrits :P



Syskonen var såklart rätt och andranamnet med (stavas med c btw) :)<3

2010-01-15 @ 09:42:55
Postat av: Elin

Haha, du hade rätt på alla :P

2010-01-15 @ 16:46:39
URL: http://plenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0