Lizi - Längtar!

Det finns så mycket att längta till, egentligen borde man kanske inte längta så mycket för då kan man lätt gå miste om det som händer just nu! Men jag längtar ändå :P Vill inte gå i skolan, vill inte att det ska vara vinter! Jag längtar till sommaren, jag längtar till alla loven, jag längtar tills jag är 18 år, jag längtar tills jag har körkort, jag längtar tills jag ska till stockholm, och jag längtar tills det ska bli helg :P
Men man får väl längta tills en sak i taget så just nu får det bli tills jag slutar skolan idag, slutar 12:30 :D men har just nu en håla på nästan 2 timmar :/ Segt, jag hade kunnat sluta två timmar tidigare om de hade flyttat fram lektionen...
Så nu sitter jag i skolans datorsal för att fördriva tiden. När jag kommer hem väntar en hel del läxor, men det första jag ska göra när jag kommer hem är att hitta något att äta och titta tv :D

Ha det bra!
Längtar ni till något speciellt? :)

Klicka för att stänga bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0