Nicco - Fattiglapp/snåljåp

Dagens citat
Jag - Varje dag en ny lärdom
Pierre - Nej inte riktigt

(Nej det fanns ingen poäng)

Kollade lite kläder idag efter skolan, bland annat på Gina. Är förälskad i de här två plaggen. Vill att det ska vara vår NU så att jag kan köpa och använda dem!!



SJUKT SNYGGA!

Vad har jag mer gjort idag?

Kollat danstreornas slutproduktion (som jag, Pierre, Ida och Eric förövrigt ska filma på torsdag).
Det var jättebra, blev helt tagen! Om någon i den klassen läser detta så hoppas jag ni tar åt er, för i var superduktiga! :D



Nu till något helt annat. Eric visade denna för mig idag. Jag låter videon tala för sig själv ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0