Nicco - Personlig kalender

Eftersom Ida visade upp sin personliga almanacka (stavas det verkligen så? o.O) så får väl jag ta och visa upp min egenhändigt ihoppysslade väggkalender! :D

Mamma prenumererar på scrapbook-grejer, så typ varje månad kommer det hem ett litet paket med massa pyssliga saker. Ibland kommer det små kit som det är meningen att man ska göra något av, och någon i höstas kom en kalender, som det va meningen att man skulle smycka själv. Eftersom jag hade lite mer tid än mammi på jullovet så fick jag den. Och detta blecv resultatet:






     
Juli/augusti-uppslaget. Bilden är tagen i Monets Trädgård


 
September/oktober-uppslaget. Bilden är tagen i
Åled ;)
 
Maj/juni-uppslaget


Nu ska jag bara få tummen ur och sätta upp den på väggen med...;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0