Nicco - SLICKSTENAR 8D

God eftermiddag människor! Eller snart är det ju faktiskt kväll... Eller räknas det som kväll nu? Vad tycker ni?

I alla fall, idag vaknade jag med haanii vid min sida. Alltid en lika bra start på dagen! :) Vi åkte i till skolan vid kvart i 12 och sen hade vi filmkunskap. Sen åkte jag hem igen, och här sitter jag nu. OCH ÄTER SALTSTENAR! xD



Fick dem av mamma. Tror det är till djur egentligen för det är en massa djup på baksidan, men mamma sa att de gick att äta ändå, haha. De är typ som såna där bönor eller vad det är i massa olika fruktiga smaker. Vissa av dem smakar lite badhus, men det funkar ändå. Har man inget annat godis så ;)

Nu ska jag snart åka till Styringe ridhus och bygga agilitybana till morgondagens tävling (det blir te att gå upp tidigt imorgon :S) Det kommer vara överdrivet kallt, men det får man leva med.


Kommentarer
Postat av: Micka!

Haha, Nicco säker på att dom går att äta xD

Ah, kul - lycka till imorgon då!! :) <3

2010-01-29 @ 18:38:29
URL: http://runemyra.blogg.se/
Postat av: Hanna - Haze

Ja jag håller med, rätt dyr..

2010-01-29 @ 22:08:17
URL: http://haze84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0