Nicco - Smink

Den här tjejen är så himla duktig! Hon är makeup artist och har en youtube med massa videor på olika sminkningar och tips för hudvård. Har kollat på typ alla... Men nu får ni inte tro att jag är jättefixerad av smink och sånt, tycker bara det är kul. Det är lite som konst (särskilt den här tjejens sminkningar). Blir i alla fall väldigt inspirerad av hennes videor, som denna. Brukar alltid springa iväg och testsminka mig efter jag har kollat på henne :$ Synd bara att hon har så mycket smink och jag inte har det...
Den här videon kanske inte är något man har i skolan, men man kan ju alltid inspireras :)




Kommentarer
Postat av: Sosso

Haha, jag brukar också kolla på hennes videor :D Men jag har aldrig tillräckligt med smink för att prova något på allvar!

2010-01-16 @ 17:03:21
Postat av: ANGIE

gud så duktig hon är!!

2010-01-17 @ 17:03:46
URL: http://stylings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0