Nicco - Texter från förr

Samspråk

                                                                                                   

Svin har ej kunskap i att ta sig fram i luften!

Vem var det som på angivet sätt yttrade det? Svin har säkert kunskap i att ta sig fram i luften, men det befinner sig endast så att de ej sysslar med det vid vilken tidpunkt herre blickar.

På vilket sätt har  du kunskap i vid den tidpunkten hurusom de har kunskap i det?

Något svin sa det för mig.

Invändning svin har ju ej kunskap i att föra ett samtal!

Jovisst, det har de säkert kunskap i.

Det äger ego inte någon gång uppfångat.

Det befinner sig i hög grad förstäv hurusom inte en förmår föra ett samtal i anslutning till dig.

Nutid bliver ego bedrövad! Ego vandrar bort samt för ett samtal i anslutning i riktning mot Tage som ersättning!

Vem befinner sig Tage vara?

Tage befinner sig vara min vovve!



Detta skrev jag 2005. Den som först lyckas klura ut vad den handlar om får en kaka ;>


Kommentarer
Postat av: Marika

Kikar in:)

Allt bra?

2010-01-26 @ 21:15:25
URL: http://missychick.blogg.se/
Postat av: Eric

jag får ingen kaka :(

2010-01-31 @ 12:15:50
URL: http://ericharaldsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0