Plenis - Om oss

Namn: Petra
Kallas för: "gumman" och P3 :D
Ålder: alldeless strax MYNDIG!
Utbildning: Samhäll med inrikting Ledarskap på Sannarpsgymnasiet.
Fritidsintressen: ÄLSKAR det jag gör, nämligen att rida! Jag gör så mycket som jag bara hinner på min fritid, dvs umgås med vänner, familj, och släkt, skriver och målar naglarna när det finns tid XD. Måste ju säga att smsa har blivit en stor bov i hela dramat! XD
Finns mkt mer som jag skulle vilja hinna med, tex träffa ännu mer folk, träna på gym, träna volleyboll, tennis och badminton! JA, allt! Jag älskar sport, och motion. Det är nog bland det bästa, som huvudsakligen är min stora fritidssysselsättning.  
Favoritsida:
hmmm... hinner ju aldrig surfa så vidare, men jag är väl stammis på eniro, dagligen XD, då mitt lokalsinne är USELT! Annars är det typ min mejl och youtube som gäller! :)
Tre ord som beskriver mig: Överaktiv (nästan alltid), pratglad och skogstokig! XD
Såhär tror jag att andra uppfattar mig: som en trött person, en flummig sådan, som har mundiarré XD. Uppfattas nog som en skojfrisk typ som fnittrar hela tiden, och som gäspar jämt och ständigt. Man har väl hopp om att de flesta ska uppfatta en som trevlig och social. Men aa... det kan ju inte jag veta XD.

Namn: Lizelott men går under namnet Lizi här på bloggen :)
Kallas för: Oftast Lizen eller Lizi
Ålder: Snart 18 :D
Utbildning: Handel och administrationsprogrammet på Sannarpsgymnasiet
Favoritintresse: Umgås med min familj och mina vänner och så min lilla (ganska stora) katt :) Jag gillar att gå promenader om vädret är som jag vill x) Jag tycker även om att fotografera och fixa med bilder :)
Favoritsida: Google för därifrån kan man komma till vilken hemsida man vill X)
Tre ord som beskriver mig: Hmmm... Snäll, omtänksam och lite busig skulle jag tro :P
Såhär tror jag andra uppfattar mig: Ibland galen och ibland ganska så lugn :P Men svårt att veta ^^

Namn: Elin
Kallas för: Elin  <---- Vad finns det för smeknamn på Elin liksom?
Ålder: 17 år
Utbildning: Omvårdnadsprogrammet hälsa, vård och omsorg på sannarpsgymnasiet
Fritidsintresse: Umgås med alla mina underbara vänner, träna, one tree hill hehe, fotografera (men just ni äger jag ingen kamera :( ) 
Favoritsida: www.youtube.com -  säger bara Filippa Bark  
Tre ord som beskriver mig: Snäll, flummig, omtänksam
Såhär tror jag andra uppfattar mig: Crazy (på ett bra sätt)

Namn: Nicolina
Kallas för: Nicco
Ålder: 17 år (snart 18 8D)
Utbildning: Media med inriktning TV-och filmproduktion på Sturegymnasiet (Ja, jag är den enda av oss som inte går på Sannarp -.-)
Fritidsintresse: Teckna/måla/skapa, filma, lyssna på musik och fisa på min pojkvän Pierre (ofta omnämnd som haanii här i bloggen) 
Favoritsida: Hmm, svårt.. youtube är såklart bra, men känns tråkigt att skriva det nu när de andra har gjort det :P Deviantart är dock väldigt inspirernade, så det får nog bli det :)
Tre ord som beskriver mig: Flummig, kreativ och perfektionist
Såhär tror jag andra uppfattar mig: Hahaha, vissa tycker nog jag är rätt konstig, andra typ mest pluggis ;)

Namn: Ida
Kallas för: Ida, finns ju inte så mycket smeknamn för det
Ålder: 17 år (tyvärr inte 18 förrän sent i år, buhu)
Utbildning: Samhäll Ledarskap på Sannarpsgymnasiet...samma klass som Petra, haha
Fritidsintresse: Åh. Klassas sova som ett fritidsintresse så helt klart det plus fika, fotografera och redigera bilder, chillaxa, planera inför framtiden och tjäna pengar. Mohah
Faoritsida: http://wulffmorgenthaler.com/ och http://www.felsms.com/ Tjoho!
Tre ord som beskriver mig: Envis, galen och oftast ganska lat x)
Så här tror jag andra uppfattar mig: Många tror nog att jag är väldigt ordningsam av mig (de som inte har sett mitt rum åtminstone), vilket är ett helt felaktigt intryck. Sen tror jag också att många uppfattar mig som ganska galen men också väldigt lugn, om det nu går ihop ;O

Namn: Sofia
Kallas för: Sosso
Ålder: 17 år
Utbildning: IB programmet på Sannarpsgymnasiet
Fritidsintresse: Spel, film, sända Radio, musik, mode, böcker, filosofi, världen, samla damm.
Faoritsida: http://youtube.com  <--- För vad kan man inte hitta på YouTube lix?! ;D
Tre ord som beskriver mig: Eftertänksam, Galen, Sofi(a)stikerad <--- Hur dessa egenskaper går ihop kan jag inte svara på ;)
Såhär tror jag att andra uppfattar mig: Alltid svårt att spekulera, men jag tror kanske att andra uppfattar mig som en ganska vanlig tjej som inte sticker ut så mycket.






Kommentarer
Postat av: Johanna [s h o n a l i]

Intressant :)



sv. Okej, låter toppen ju! :D

2010-01-30 @ 13:37:57
URL: http://shonali.blogg.se/
Postat av: Tove ♥

sv: Jag gör inte heller så mycket =)

2010-01-30 @ 14:04:23
URL: http://toveelundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0