Elin - Back to the 80`s

Vaknade precis av att jag nästan kokade av värme och att syster spelade hög musik på rummet. Alltid lika trevlig. Musiken var ingen fara men att känna att man nästan ångas bort är jobbigt. Hoppade upp och öppnade fönstret på fullt men än har det inte bliviti svalare.

Min kväll spenderades hemma hos Amanda på 80 tals fest. Det var verkligen sjukt roligt de flesta hade verkligen ansträngt sig med kläder och smink. Det blev dans till 80 tals musik och undertiden som sterion var överhettad blev det parteyy ute på taket. Vi lyckades till och med ta sönder 4 av 4 plaststolar (inte jag dock). =). Bussen gick hem vid två tiden och jag somnade inte förrens fyra. Jag var ju tvungen att checka alla bilder som togs och jag kan säga att det blev många fina!.




















Nu ska jag också bara meddela att jag klarade av att gå i mina 10 centimeter höga klackar. Men led gjorde jag. Fysatan vad ont jag har i fötterna idag och då gick jag ändå bara med dem till bussen. pjuuuh.

Nu blir det frukost/lunch time :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0