Elin - ha som jobb att vara vaken vore en bra ide..?? :D

Som nicco sa så är det mitt, ida och sossos jobb att vara uppe hela natten, men nu ska jag faktiskt ta och sova. Rätt så tidigt för att vara mig. I början av sommaren så gick jag inte och la mig förrens klockan var runt fyra fem på morgonen. Fattar inte hur jag pallade.. nu går jag ju faktiskt och lägger mig fem i fyra och är hur pigg som helst om dagarna. (förutom idag dock..) men jag blev så trött efter att ha kollat på percy jackson kampen om åskviggen. Det var faktiskt mycket bättre än jag trodde den skulle vara. Filmen handlar om en kille som är halv gud och halv människa och ska ska han rädda världen.
Nää, nu får ni sluta hålla mig uppe.. jag blir ju trött ;)

Hoppas ni har haft en bra dag =)




VÄNTA  det är en till sak som jag vill berätta för er.. det är bara 5 dagar kvar tills jag är 18 :D kan ni fatta 18 hela år.. det är den dagen som jag har väntat på i hela mitt liv och den är här om fem dagar (glädjeskrik)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0