Elin - hmm vart tog inläggen vägen?

Här var det dåligt uppdaterat! Själv har jag varit iväg med mamma hela dagen och letat efter vad jag kan önska mig i 18 års present då jag inte har en aning om vad jag önskar mig alls, men efter trippen på stan blev det lite klarare. Vi gick också till trafikskolan för att höra lite om varför jag ska skriva in mig på den och lite om hur det fungerar, men det var stängt. Så det får bli på måndag istället.

Handlat mat till hela helgen har vi också fixat. Imorgon kommer vännerna och på söndag kommer släkten. Hela denna helgen kommer bli super!

Nu ska jag fortsätta städa rummet för det hinner jag inte imorgon!

Puss Hej Leverpastej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0