Elin - oväder och trafikskola

Vilken konstig text det blev när jag testade att mobilblogga i natt i ovädret! Haha Blixtrarna och åskan gick över precis efter att jag publicerat inlägget inatt men det regnar fortfarande. Jag tycker det är väldigt skönt för då får jag en chans att andas ordentlig och känna att jag får tillräckligt med luft för att orka göra saker. Det har ju varit så fruktansvärt kvavt nu den senaste veckan.

Jag vaknade precis av att Julia tittar på tv och det finns inget störigare att vakna till höga tvljud från barnprogram. Men det finns inte så mycket och göra. Om jag sover med stängd dörr så dör jag helt klart.

idag tror jag att vi ska åka in och skriva in mig på trafikskola så att jag kan börja ta lektioner. (att ta lektioner gör mig redan nervös). Sen blir det väll att hitta på någonting annat! =)

Ska ni hitta på något roligt idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0