Elin - så blir det

...när man har stökit rum och ska börja städa..man trampar på en bläckflaska (som tillhör en underbart fin penna som jag fick när jag var i Belgien) märker det inte förrens jag har gått runt i halva huset. Varför är det jag som har fått rollen att gå och förstöra allt? Är det inte blåbär så är det bläck. Men det är faktiskt lite komiskt!

Först trodde jag bara att det ver denna lilla bit men märkte sen efter att jag gått en liten bit till att det var så mycket mer än bara denna fläcken!

hela jäkla foten!


Annars så har jag spenderat hela min dag liggandes på stranden tillsammans med min familj. Det är så varmt nu så det går inte att vara någon annanstans. Det var faktiskt närmare 30 grader när klockan var halv nio ikväll, är inte det rätt sjukt att det kan vara så varmt?  




såhär lockigt blir mitt hår efter att jag badat i saltvatten!

Nu ska jag krypa till sängs för är riktigt trött

Seee youu all tomorrow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0