Elin - trött som en fis

nu känner jag mig skyldig! Jag har inte bloggat på flera dagar men jag har verkligen inte orkat. Jag har varit trött på att blogga och jag har inte haft något att blogga om. Men nu känner jag mig fit for fight igen och nu kommer ni få se fler inlägg från mig här.

Idag har jag, Ida & Sosso varit på marinfestivalen. Vi lyssnade på Melissa Horn och åt på italiensk resturang efter mycket om och men.. Sandys, Hello, Espressohouse, la cocaratcha, asian place, italiensk resturang, bluthai, italiensk resturang. Ni ser vilken beslutångest vi hade, okej, det var så att alla ville ha olika mat så vi kom inte riktigt överrens. vi fick i alla fall i oss mat. Efter det gick vi till hemmakväll och jag hyrde film och köpte Ben&Jerry glass för bara 33 kr. De hade medlems pris så man fick ju passa på. Jag hyrde bland annat Snabba Cash som jag inte tyckte var så värst bra. Eller så var det bara jag som hade haft så höga förväntiningar. Nu har jag i alla fall sett den.

Nu ska jag krypa till sängs. Imorgon bär det av till skåneland igen för att fira min kusin som fyller 30. Grattis Grattis =)

Ha det bra allihopa

Kramisar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0