Ida - Lista

(Lånad av egoinas.se)

SENASTE...

Sms:et du fick
: "Hålla! Ni är ju inte på bussen :O" (Japp det stod "hålla")
Personen du träffade: Förutom min familj; Nicco och Liz.
Låten du hörde: "What goes around comes Around" - Justin Timberlake
Personen du pussade: Kummin?
Personen du ringde: Vet inte! Möjligtvis Elin-Pelin. Eller så var det hon som ringde mig ;O
TV-program du tittade på: Sopranos

ANTAL...

Gånger du varit kär:
På riktigt - en gång
Gånger ditt hjärta brustit: Samma
Hjärtan brustit på grund av dig: En gång. Tror jag.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Mitt namn och jag - typ en gång. Annars ofta, har ett vanligt namn.

ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: Varit på Gekås med mina kära vänner Liz och Nicco-ticko.
Var det kul: Ohja, ohyggligt roligt! ;D
Hur tidigt stiger du upp: Skoldagar kl 06.03, helger och sommarlov helst inte före 11.00
Vad ska du göra ikväll: Dega och kolla tv.

Är du seriös: Ibland. Ofta är jag seriöst oseriös.
Vad är du allergisk mot: Inget. "Speciellt inte mot kanin", som läkarbrevet uttryckte det.
Var har du ont: Hälarna. Jobbigt att shoppa. Livet är hårt! ;]
Använder du hårspray: Hah ja pinsamt mycket. Vet inte riktigt varför. Ska sluta.
Kan du stå på händer: Kanske det kanske. Har inte provat speciellt många gånger.
Favorit serie: Just nu - Sopranos. Tjoho! :D
Dagens dryck: Fanta. Eller vatten. SLUTA FRÅGA SÅ MYCKET!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0