Nicco - Morgonstund har guld... Ähmenafan. Vem försöker jag lura?

Här sitter jag och är seg som fan. Gick precis upp. Har inte varit den bästa nattens sömn någonsin, men jag överlever.

Kom hem från Ida typ halv 2, la mig 2, läste till halv 3, somnade inte på ett bra tag. Sen vaknar jag 5 igen av at mammi går upp och hämtar resten av familjen vid tåget (som skulle varit här 19.00 igår). Kunde inte somna förrän de kom hem, och då kunde jag inte somna pga att de var så lagom högljudda. Runt 6 någon gång somade jag.

Hmm, jag klarar av att sova lite, men det är värre när man vakar hela tiden. Så vi får se ifall jag blir piggare. Ska ju ändå bara till stranden och sega :D



Kommentarer
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G

Tack så mycket du.. hon är så söt så. :)



Rösta idag igen, lägg en röst på min bild.

Hemsidan är: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Du BEHÖVER inte säga att du har röstar, det ser jag. :)

Tack på förhand, hoppas du få en skön dag nu då. ^^

2010-07-14 @ 18:47:17
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0