Sosso - GRRRUMBLE

Hej! Nu ska jag duscha. Sen ska jag äta. Kanske städa. Och plugga. En promenad. MMMRRRGGGGLLLLL. Jag är ledsen PLENIS, men utan er har jag inget liv. Överhuvudtaget. Någon som är sugen på filmkväll eller vad som helst? Lite shopping? En fika? Jag börjar känna mig lite ensam alltså. Det finns ju alltid saker att göra så tråkigt har jag väl knappast, men det blir så deppigt när man sällan träffar någon. Stranden imorn?

Åskovädret inatt var EPIC.
Min mus är sjukt jobbig, den ninja-klickar typ två gånger på allt.
Jag har bestämt mig för att titta på Star Wars.
Ett kattdjur med en apelsinjuice-after shave som gör honom oemotståndlig för män. Tja, varför inte?

OMGWTFBBQ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0