Sussu - Har blivit fotbollsnörd?

Not quite. Men jag har tittat en del på VM... Kvällens match var så spännande att jag nästan fick ont i magen. Och guess what? Om ni missat det SÅ ÄR MITT KÄRA HOLLAND NU I FINAL. Förmodligen är det därför jag tycker det är så kul, haha! Bara för att Holland inte förlorat en enda match och bara för att jag hållit på dem sedan deras första mot Danmark. ORANJEEEEEEEEE!

Sneijder är hjälten...

...men van Persie är snyggare!


Nu taggar vi inför finalen på söndag!


Kommentarer
Postat av: evelina

Haha jag drömde inga mardrömmar vad jag minns;)



Hade ju vart kul att se holland-tyskland i final! Men icke

2010-07-08 @ 00:22:55
URL: http://dinmammaluktarcurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0