Sosso - Tävling!

Ännu har jag inte gett upp hoppet om att man faktiskt kan ha tur ibland. Därför är jag nu med i Telias och Febers TÄVLING för en chans att vinna en iPhone 3GS!

Hur många fria sms får du varje månad med Telias abonnemang MAX 25? 5000

Så, varför ska just jag vinna? Jo, därför att det inte alltid är så lätt att både vara nörd och att vara tjej! Som tjej förväntas man spendera hundratals kronor varje månad på mode och kosmetika, vilket inte alltid riktigt går ihop med allvarliga cravings efter dyra spel och de senaste teknikprylarna. Tyvärr så är det då ofta min nördiga sida som blir lidande när ekonomin säger stopp. En iPhone har länge legat högst upp på min önskelista och skulle jag vinna hade jag blivit helt fantastiskt glad. En mobil kombinerat med en iPod som man dessutom kan spela coola spel på - DET kallar jag awesome sauce!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0