Sosso - Nattblogg

Det är alldeles dimmigt ute och nästan helt mörkt, bara så där så man precis ser silhuetterna, och gatlyktorna verkar vara out of order... Jag funderar nästan på att gå ut bara för att dubbelkolla om jag inte råkat trilla in i någon skräckfilm eller så. För övrigt sitter jag här och käkar den överblivna tredjedelen av min mozzarellapizza jag åt i eftermiddags när brandkåren körde förbi i full fart och med sirenerna igång. Fett synd att Holland inte vann btw, men som tur var tipsade ju Nicco om Ray som jag har knarkat i sisådär två timmar nu för att komma över besvikelsen. Sjukt kul att kolla på när man sett många av klippen innan, de blir liksom så mycket roligare med hans knivskarpa analys. Livet är rätt bra ändå. Det jobbigaste just nu är nog att jag precis råkade torka mig i ansiktet med den handduk jag haft med mig på stranden idag - tummen ned för sand i hela ansiktet!

Jag är alltid som snyggast halv fyra på natten.

Nu mermermer Ray och imorgon ska jag nog sova hela dagen BARA FÖR ATT JAG KAN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0