Elin - one tree hill (återigen)

Jag visste att det skulle bli såhär, nu har jag suttit uppe hela natten och tittat på one tree hill och nu är jag som fast igen. klockan är nu halv tre och jag skulle sovit för länge sedan. Imorgon blir det en sväng till skolan för att lämna tillbaka några böcker och sen titta klart på en film, Angels in America tror jag den heter, en fem timmar lång film som handlar om Hiv/Aids, hallunicationer, änglar och en massa annat. En ganska krånglig film att förstå men jag hoppas att jag kommer fattar i slutet.


Nu ska jag krypa till sängs innan jag svimmar av trötthet och huvudvärk!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

natti natti ^^,

2010-06-08 @ 03:20:56
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0