Elin - stranden idag igen

Idag var ju uppe med tuppen, redan klockan nio, packade strandväskan och hoppade på bussen klockan halv elva med syster min som följde med för att jag skulle slippa vandra runt inne i stan själv innan Ida, Nicco och Sosso skulle möte upp mig. Jag hittade ett par super fina shorts hängselbyxor. Ska försöka orka att ta ett foto så ni får se hur snygga dem är =). Vi stack i alla fall till stranden vid 1 tiden och låg där tills klockan var runt 3, då tog jag bussen hem och de andra gick på något någon möte. Vet inte riktigt vad det var för.

Nu sitter jag här på altanen med mamma och Julia och äter godis och njuter av det härliga vädret.

har ni hittat på något trevligt idag?


Kommentarer
Postat av: GreenSmycken

Fin blogg :)



Vänligen besök vår blogg för fina och billiga smycken<3



Mvh/Greensmycken

2010-06-29 @ 23:58:48
URL: http://greensmycken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0