Ida - Varför vara som alla andra?

Idag gick jag och la mig halv sju. På morgonen - precis som Elin. Varför vara som alla andra? ;]
Kan dock säga att det kändes lite lustigt när jag på bussen på väg hem från Sosso...haha. Där satt jag, iklädd gårdagens strand-väder-kläder och på väg hem för att sova. Alla andra hade säkert precis gått upp och var på väg till jobbet x) Gick dock upp vanlig tid, eller ah, sommarlovstid...klockan 12. Häääääärligt värre!

Har inte hunnit göra så mycket idag, bara hämtat ut ett paket och lite annat småpyssel.


Mitt nyuthämtade paket. Vad tror ni att det är i? En ledtråd för er som
vet vad jag ska göra i helgen; innehållet ska användas då. Hmm...

Näe, nu ska jag nog ta och kolla lite tv eller mata lill-Hubert som lagt beslag på mitt fönster. Är han självmordsbenägen månne? Verkar nästan så, måste bli stekhett för en så pass liten spindel helt omgiven av glas. Särskilt med tanke på att det ska bli runt 30 grader både på lördag och söndag. Det ser vi fram emot! (?)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0