Sosso in Wonderland

Inte riktigt, men nästan. Ikväll har jag som rubriken antyder kollat på Alice in Wonderland. Helt klart sevärd. Även om den inte liksom var helt amazing gillade jag känslan i hela filmen. Och Johnny Depp gjorde som vanligt bra ifrån sig, han lyckades ännu en gång med att göra något nytt med sin karaktär. Den mannen har skillz. Snygg är han också.


I övrigt har jag kört bil för första gången ikväll. Det var galet! Need I say more? Dessutom har jag varit duktig och läst om hela Linje Lusta och letat upp massa citat till min World Literature Essay. Och det var väl hela min dag det. Förutom kvällspromenaden. Imorn står mera plugg på schemat och även ett träningspass som är mycket välbehövligt efter ett par veckors halsont och lathet. Vi får se hur mycket mer jag hinner med ikväll. Natten är ung! ;)


Kommentarer
Postat av: Nicco

Jag tyckte precis tvärt om om Alice in Wonderland... Förväntade mig att den skulle vara helt psyko-crazy, men den var bara... Mjääh.



Likaså Depp. Förväntade mig att han skulle vara helt skum och galen men det var bara som att han var... Mjääh. För lättsmält.

2010-06-14 @ 10:41:19
URL: http://plenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0