Elin - om du inte vill se dem, häng dem i taket

Jag, mamma, Amanda och mormor sitter och diskuterar var mormor ska hänga sina tallrikstavlor och Amanda kommer med kommentaren...

- om du inte vill se dem, häng dem i taket!

Ska bara meddela er att min syster kan komma på sådana sjuka kommentarer som ingen hade kunnat komma på, om de så hade tänkt så det knakar.

så vid våra måltider, då vi sitter hela familjen får vi nästan alltid oss ett gott skratt.


Ska också bara säga att idag när jag skulle ta bussen till stan för att sedan byta buss hem så glömde jag att hoppa av den första bussen så jag fick gå snabbt snabbt för att inte missa den sista bussen som jag skulle med.


Kommentarer
Postat av: amanda

hahahahaha, diggar amanda! :D

2010-03-10 @ 10:47:34
URL: http://amaandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0