Elin - hmm, klockan är ett och vad gör jag uppe

Jag ver verkligen hur trött som helst när jag gick och la mig vid elva tiden men nu är jag pigg som en lärka och klockan börja närma sig ett tiden. När jag inte kan sova och bara ligger och vrider mig så tänker jag på mitt liv, allt som jag kunnat gjort bättre, vad jag gjort bra och vad som ska hända i framtiden. Ikväll/natt så har jag tänkt på framtiden, med eget jobb, hur och vart jag ska bo någonstans, ska jag ha husdjur, pojkvän osv.

Jag har i alla fall bestämt att imorgon ska jag skriva klart min Cv och skicka ut till allt och alla, till och med till skåneland. Jag ska titta upp vilken trafikskola jag ska gå på och boka tid redan nu ( hört många som sagt att det blir många som tar körkort på sommaren) så det gäller att vara i god tid. Det är det som jag ska göra nu. Jag vill ju ha körkort direkt när jag fyllt 18.  

Sen har jag redan bestämt (ja, jag vet att jag kanske ligger lite långt fram i tiden).
Att när jag är runt 20 år ska jag flytta ner till skåne och köpa en lägenhet. Jag ska ha en blå liten bubbla där det går att fälla ner taket och så ska jag ha en liten mopps som ska vara min bästa vän.

Frågan är bara hur fan ska jag kunna fixa detta? Hehe
Men det lär vi i alla fall märka.

Vem vet om två år sitter jag kanske på gatan med en liten filt runt mig och tigger om pengar och vid min sida har jag världen största hund som hugger åt allt och alla..
Usch nä, det får vi verkligen inte hoppas.

Nu ska jag försöka sova igen för att lyckas komma upp i god tid imorgon!

Sov gott för er som inte redan sover

Kommentarer
Postat av: Sandie

Drömmar och visioner är bra att ha sen kan de alltid ändras men satsa mot ditt mål =)

2010-03-22 @ 06:47:32
URL: http://chipset.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0