Nicco - Ledig dag med mycket arbete

Var ledig idag, men fick ändå åka till skolan, för jag och Pierre var tvungna att gymma, sen skulle jag, Pierre och Anton filma en fejkad trailer till mediakommunikationen. Vi lyckades få med oss Ida och Jaime som skådespelare, plus att vi fick spela själva med... Jag fick vara huvudrollen (wtf, jag valde inte denna linjen för att vara skådesplare? :O)
Som tur var fick jag ju filma med ;)
Snälla Eric har tagit bilderna.


En mycket koncentrerad Nicolina


Anton, Jaime, jag, Pierre och Ida går och ser coola ut i ett av klippen

Ikväll bär det av hem till Liz som är nybliven 18-åring! Nästa på tur är jag... :}

Ha en bra kväll folks! :D




Kommentarer
Postat av: Eric

jag har också lagt upp den bilden på dig med kameran på min blogg

2010-03-27 @ 10:10:12
URL: http://ericharaldsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0