Petra- alla lovade bilder :)

HejHej folks!

Dags för lite bilder från min 18års fest i förra fredes!
Jag älskar alla som ville och kunde komma!
MASSA PUSSAR!
här bjuds på lite härliga svart/vita bilder!

ENJOY!


Lilla myndiga jag! XD


Bildsköna Elin:)


Skojfriska Ida :)


Våra snart myndiga små kamrater Lizi och Nicco :)


Sociala Lelle, Lizi och Nicco :)


Flumm Amanda och Jag XD


The Good looking Sosso! ;)


Spralliga Madde och smågalna Ange! :)


EN mycket glad jag! XD


Modiga Sandra och roade Lelle :D


En glad Elin, en något trött Amanda och en Helt vrickad 18 åring!


Två intensiva blickar från två natursköna goingar; Elin och Amanda! :)

Nu var det slut på det goda, allt når någon gång sitt slut! ;)
Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0