Ida - Avatar-trädet...eller är det Eurovision Song Contest-scenen?

Kolla vad jag upptäckte igår!

Var det någon mer än jag som såg likheten mellan trädet i Avatar och scendekoren på ESC igår? Kanske inte såå likt, men ändå - kolla in bilden här nedanför. Visst är det likt?! Blir ännu tydligare på skarpare/klarare bilder, men orkade aldrig leta upp några sådana. För nyfikna kan ni ju alltid googla "the Tree of Souls" och se om ni hittar någon bättre bild att jämföra med ;] Kul är det i alla fall!



Kanske inte bästa bilderna direkt, men man ser ändå viss likhet,
eller?



Haha, jaa, det är sådant jag sitter och funderar på när jag ser på Eurovision! Diverse andra associationer ploppade också upp, till exempel en gammal låt av Aqua när jag hörde Vitrysslands bidrag "Butterflies". Konstigaste associationer var dock nog ändå Niccos; hon tänkte på Pokémon när hon hörde en av låtarna. Kan inte minnas vilken (så skriv du Nicco), tycker ingen påminde om Pokémon haha

Såå, vad har ni själva fått för konstiga associationer under ESC?
Någon som delar mina eller Niccos? Skriv i så fall! Nu är det dock dags att, precis som Elin, städa mitt rum. Efter det blir det kanske ett blogginlägg igen, vi får se. Inte om Eurovision i alla fall, lovar att det är sluttjatat om det ämnet för i år för min del ;]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0