Elin - fiskorv

eftersom jag idag märkte att inga av mina sommarkläder jag hade förra året passade mig, mina shorts kunde jag inte knäppa och linnena satt för tajt så nu är det andra puckar som gäller. Det är slut med alla sötsaker och hårdträning som gäller. Om jag vill se till så att jag slipper gå naken i sommar så är det dags, är ju faktiskt en fattig student just nu och har inte råd att köpa nya kläder :P

Inte har jag heller hittat något sommarjobb. Så det blir väll att köpa ett sommarkort och sen leva med att jag kan följa med på äventyr som inte kostar ;)

Om någon har ett sommarjobb över så gör det inget för mig om ni informerar mig ;)


Kommentarer
Postat av: J O H A N N A

Vilken söt blogg!

2010-05-24 @ 23:03:20
URL: http://junttiisradioactive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0