Elin - inget smart drag där

Så smart som jag är så tänkte jag att jag kunde ge Balder en boll med godis så att skulle kunna underhålla sig själv, men grejen var ju den att han blev helt galen eftersom bollen bara rullade till stället där han inte fick ut den, detta gjorde att jag är tvungen och springa efter för att ta ut bollen så att han inte ska gräva sönder golvet när han försöker få ut bollen. Så jag kan högt och stolt säga. 
- Elin inget smart drag där!

Balder älskar att lägga sig i knät!

Då pappa tagit över ansvaret att springa efter bollen ( & balder)  ska jag krypa ner i soffan, ta fram godispåsen och fortsätta titta på one tree hill! Det är konstigt att man kan tycka det är lika roligt att se avsnitten även om man sett som sådär 1000 gånger.


Kommentarer
Postat av: Maria

Sv: Taack! Haha :D

Shiiit vad Balder är söt <3

2010-05-29 @ 09:39:46
URL: http://honhetermaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0