Elin - Matte nationella proven, engelska nationella muntliga på detta

Om ni undrar varför jag sitter här när jag har matte att plugga på är att jag gör vad som helst för att slippa öppna matteboken. Jag har redan läst igenom alla andra bloggar, lusläst facebook, sovit i 1,5 timme, ätit lite godis, kommit med iden att börja plugga efter maten ( efter 8 ). Men nej nu kommer jag inte på några fler undanflykter. Så..Elin nu är det dags att öppna matteboken om du ens vill se skymten av ett G i matte B.

Kom just nu på igen att jag också har nationella muntliga i engelska. Alltså helt seriöst kommer jag att döö.

(google bild)

Lite hysteriskt skrik på detta blir det nog bra!

Önska mig lycka till eller något så får ni en kaka =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0