Elin - Min måndag

Jag har som sagt varit på flygande fot hela dagen. Eller flygande vet jag inte men jag har suttit ner i skolbänken hela dagen och jobbat rent ut sagt som ett svin. Har inte jobbat så mycket på lektionerna som jag gjorde idag på länge. Efter skolan stack jag, Amanda och Matilda in till stan, vi handlade choklad och årets första kulglass. Att äta glass i solen känns det verkligen som om det snart är sommar.

Efter vår lilla tripp till stan åkte vi vidare till friskis och tränade. Först ett medelpass som var jätte roligt och sen varvade jag och Amanda ner på gymmet.

Nu sitter jag här i soffan och somnar snart. Ska ta en snabb dusch och sen krypa till kos.

Har ni alla haft en bra dag? :)


Kommentarer
Postat av: A

Jag vet inte när, var eller hur men det här är typ tredje gången jag träffar på er blogg. xD

Haha, nice blogg och headern ni har är verkligen awesome!

2010-05-10 @ 23:28:51
Postat av: m a t i l d a

Godmorgon, hoppas din dag blir härlig och att allt är bra med dig :)

2010-05-11 @ 08:51:53
URL: http://sparklegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0