Elin - morsning korsning

Godmorgon allihopa, haft en bra måndag morgon?

Själv har jag varit vaken sen halv sex och känner redan av hur trött jag kommer att vara idag. Denna morgon har jag hunnit med att göra en massa saker som att ÄTA FRUKOST ( brukar jag inte hinna annars), duscha och mysa med Balder. Balder lyckades naturligtvis söla ner mina leggings med hundben (ätbart) geg så nu måste jag hitta ett par andra, och det kan ta ett bra tag med tanke på hur min gadrob ser ut!

dålig kvalitet pga mobilkamera

Idag ska jag till skolan som vanligt och sen så ska jag hem för att ta hand om Balder medan mamma, pappa och amanda är och hejar på julia när hon springer kalvinknatet!

Ha en bra måndag!



Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-05-31 @ 15:56:26
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: Linda

Verkligheten ÄR så haha ;)

2010-05-31 @ 16:00:25
URL: http://wlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0