Elin - påtal om plugg -döden

Påtal om pluggdöden så stämmer det ganska bra. Jag har aldrig jobbat såhär mycket med en uppsatts som både jag och amanda har gjort i helgen. Hela lördagen satt vi ute på altanen och missade det fina vädret och idag har vi också arbetat med dem. Men nu är våra uppsattser klara och inskickade. Det känns otroligt härligt. Nu är det bara en uppsatts, två bokrecensioner och lite frågor som ska vara inlämnat innan skolan slutar.

Kan ni tänka er att det är ungefär 2 veckor kvar tills vi (eller i alla fall sannarpsgymnasiet) får sommarlov =). Jag kan knappt förstå att det har gått ett år sedan vi började tvåan, och efter sommarlovet går vi alla här på bloggen i trean. Det ska bli så sjukt härligt att bara ha ett år kvar i skolan.

Påtal om något mer helt underbart så kommer vår nya lilla familjemedlem komma till oss imorgon. Jag tror att namnet är bestämt. Vår lilla bebis kommer att få heta Balder. vi ska hämta honom imorgon runt ett så har tagit ledigt hela dagen. Ska bli skönt med en riktigt lång sovmorgon eftersom jag inte fått det på helgen.

Nu ska jag gå och titta på film och sen gå och lägga mig
Vi hörs imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0