Elin - träningsvärk och nystädat rum.

alltså helt seriöst så har jag inte haft så mycket träningsverk som jag har nu. Kan varken resa mig eller gå utan att det typ brinner överallt i hela kroppen, mage, rumpa, lår, vader och armar. Jag hoppade träningen idag för kom underfull med att det aldrig kommer att fungera att komma in i gymmet och ta sig fram som en gammal gammal tant.

Idag har jag istället storstädat mitt rum, Alla damrottor och spindelnät är nu utrotade och rummet skiner som solen.

Jag har inte gjort så mycket annat idag och nu ligger jag i soffan och tittar på simon & Thomas. Super dåligt är det men det finns inget annat på tv;n.

Igår hade vi tjejkväll och bilderna borde komma upp inom kort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0