Elin - trött som en fjöns

Sitter här i soffan och håller just nu på att somna. Så det får bli ett kort inlägg idag. Varit i skolan idag som vanligt och efter det har jag jobbat och tränat. Det jag tränade bort sitter jag nu och äter upp..sitter och suger i mig en stor godispåse som jag köpte innan idag. Varför är det så att när man går och det är ungefär 10 minuter kvar till bussen går så går man in i billig lite skiten affär och köper godis? Jag har aldrig förstått det.

Imorgon kommer det bli en lugn dag. Första lektionen börjar inte förrens klockan 12 så har en lång härlig sovmorgon. Efter det blir det träning och sen är det LÅNG HELG. det ska bli så sjukt härligt, jag ska sova, plugga matte, sova.

Nu ska jag titta på film med min kära syster.

PUSS PÅ RUMPAN ;)


Kommentarer
Postat av: m a t i l d a

svar; härligt att du mår bra. det är inte toppen med mig, men hoppas att jag kommer må bättre snart :)

2010-05-12 @ 15:47:05
URL: http://sparklegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0