Ida - Fashionreport från Skogen by Night

Wooooow! Var ute nyss - kolla in senaste min senaste fashionreport!

Helt otroligt vad de små knytten legat i och producerat för vårens modeshow, amazing! Nedan finner ni en liten sneak-a-peak, men jag lovar - det finns så mycket mer där ute! Själva showen hålls först den andra juli, så egentligen skulle man väl mer kunna kalla det en sommarens modeshow...fast vad spelar det för roll? Snyggt är det ju i alla fall!


Längst till vänster finner ni en closeup i svartvit på fru Pantersnigel, i mitten
en färgladare variant av samma kreation och längst till vänster en skir sommarkjol.


Fru Pantersnigel är helt rätt i sitt djurmönstrade fodral, med en hel massa textur och glansig feeling dessutom - precis som det ska vara. Det svartvita fodralet passar bäst med svartvita assocerarer och ger en mer klassisk look, medan den bruna varianten av samma klänning lämpar sig bättre till stranden med en hel massa bohem-chica smycken. Blanda med skira, ljusa tyger á la "vissnande tulpan med vattendroppar" för en mer sommrigt fräsch och femin "wet-look" (som förövrigt dessutom är perfekt även på läpparna) och DU blir sommarens snygging i skogen!

Så, det var allt för mig ikväll!
Hoppas att ni blev inspirerade till lite ny sorts fashion, det blev åtminstone jag. Ser redan fram emot höstkollektionen, oh yes ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0