Lizi - Ett litet inlägg

Som ni troligen alla vet så var det nationella i matte idag... Svårt att säga hur det gick, troligen inte bra men får vänta och se tills läraren rättat det... Nu har jag gjort alla nationella för i år och det är super skänt :) !

Idag så var det då nationella hela förmiddagen och sen var det att vänta tills nästa lektion skulle börja som var idrott, idag hade vi frisby och det var roligt på idrotten för en gångs skull :P Och ett STORT + för att det var fint väder idag också! :D Det gör att man blir så mycket gladare, så när jag kom hem bestämde jag mig för att sätta mig utomhus och plugga och läsa lite :) Det gick väl lite sådär men fick frisk luft i alla fall :) Alltid possitivt x)

Det är fortfarande en hel del kvar i skolan men några saker kan man nu stryka!
- Samhälle- ön analys
- Samhälle- muntligt prov
- Svenska- Redovisning, Jonathan Swift
- Svenska- Läsa "Oliver Twist" + Tre två loggar om boken
- Engelska- Grammatikprov
- Företagsekonomi- Sammanställa marknadsundersökning
- Företagsekonomi- Redovisning
- Företagsekonomi- Prov
- Mattematik- Nationella pros
- Praktiskmarknadsföring- SWOT analys
- Inköp och varuhantering- Test
- Inköp och varuhantering- Fältuppgift

Det är en hel del kvar och en del tyvär en aningen försenat också :S men men :P bättre sent än aldrig få bli mitt motto, just nu i alla fall :P

Men nu ska jag nog fortsätta med lite läxor :P

Ha en underbar kväll!


Kommentarer
Postat av: Lyssna inte på hyckleri

Gå inte på Ana ginas skitsnack om Islam. Hon har ingen aning om vad hon snackar om.



Muhammed var en pedofil som gifte sig med Aisha och fullbordade äktenskapet när Aisha var 9 år, dvs då började han ha sex med henne.



Ser du vilken man muslimer ser upp till?

Muhammed är deras största profet och dom vill försöka handla såsom han handlade under sina livsdagar. Dvs Muhammed använde våld för att sprida religion. Han förbjöd kvinnor att visa sig och sitt hår för att han inte ville att männen skulle få ta del utav HANS 12 KVINNOR. De e bullshit de där med att han tog dom från olika stammar för att dom var lika mycket värda. Han var besatt utav kvinnor och barn.



Läs själv ur Koranen.



1. SAHIH BUKHARI



Volume 5, Book 58, Number 234

Berättad av Aisha: Profeten förlovade sig med mig när jag var en flicka på sex (år). Vi åkte till Medina och bodde hemma hos Bani-al-Harith bin Khazraj. Sedan blev jag sjuk och mitt hår föll av. Därefter växte mitt hår (igen) och min mor, Um Ruman, kom till mig medan jag lekte i en gunga med några av mina tjejkompisar. Hon kallade på mig och jag gick till henne, utan att veta vad hon ville av mig. Hon tog mig i handen och fick mig att stå vid dörren av huset. Jag var andfådd då, och när min andning blev bättre, tog hon lite vatten och gnuggade mitt ansikte och huvud med det. Hon tog in mig i huset. I huset såg jag några Ansari kvinnor som sa, "(Vi önskar dig) bästa behag och Allahs välsignelse och lycka till." Sedan anförtrodde hon mig till dem och dem förberedde mig (för äktenskapet). Oväntat kom Allahs apostel till mig på förmiddagen och min mor överlämnade mig till honom, och på den tiden var jag en flicka på nio år.



Dom påstår att Aisha var mogen. Ja, var det därför stackars barnet lekte med dockor???

Läs själv:



Volume 8, Book 73, Number 151

Berättad av Aisha: Jag brukade leka med dockor i Profetens närvaro, och mina tjejkompisar brukade också leka med mig. När Allahs apostel brukade trädda in i (min bostads plats) brukade de gömma sig själva, men profeten brukade kalla på de att gå och leka med mig…



Notera även att Mohamed använder henne som sexobjekt:



Volume 1, Book 6, Number 298

Berättad av Aisha: Profeten och jag brukade ta ett bad från en och samma behållare medan vi var Junub (tillstånd efter samlag). Under menstruation brukade han beordra mig att sätta på en Izar (klänning som bärs under midjan) och brukade smeka mig. Även i Itikaf, han använde för att föra sitt huvud nära mig och jag skulle tvätta det när jag brukade vara i mina perioder (menstrution).



Muhammed var en psykiskt sjuk pedofil.

2010-05-18 @ 21:44:33
Postat av: alex

Hej!

Ville tipsa om att i min blogg lottar jag nu ut ett presentkort till ett värde av 1500 kr som fungerar i de allra flesta butiker. Anmäl dig på min blogg!



Kram

2010-05-18 @ 22:45:09
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0